[url=http://www.bia2up.ir/do.php?filename=Ali-Arshadi-Cheghad-Sakhte.mp3]http://www.bia2up.ir/do.php?filename=Ali-Arshadi-Cheghad-Sakhte.mp3[/url] در دلم میمانی
تاريخ : یک شنبه 30 / 1 / 1392برچسب:, | 22:28 | نويسنده : M e h d i

روزها چه بی خبر می گذرند.
انگار به من به تو و به ـخـاطِـرـهـهـاـیِـمـان اعتنایی نمی کنند!
بدون تو از زمستان می نویسم و توی گلدانهای دلم ـآرزـوهــاـیِ کـ ـال را می نشانم.
خوب می دانم بدون تو کسی حال دفترم را نمی پرسد
و از میان شالیزارهای ـنِگـ ـاـهـمرد نمی شود.
خوب می دانم کسی مثل تو به پَـرـوانِـهـ ـهاـی ـخـیـ ـالَـ م سلام نمی کند.
کاش می توانستم تک بیتی قشنگی برایت بنویسم که لایق تو باشد.
کاش می توانستم لحظه های ـشـاـعِـرـانِــه اـمرا برایت قاب کنم.
من به اندازه بی کرانگی آسمان به مـ هـربـ ـانـیـت معتقدم
و تو را دـوسـ ت د ـارَـم به اندازه......؟                                                                                      



نظرات شما عزیزان:

arezo
ساعت20:00---15 آبان 1394
به به چه شعرهاییییی@دمتون گررررم

پرهام
ساعت12:34---31 فروردين 1392




نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: